Warsztaty rysownicze na forum

edytowano kwiecień 2016 w Projekty
Cześć i czołem chodzi mi tu o trzy poziomowe warsztaty rysownicze.
Zaczynając od pierwszego poziomu to poniżej napiszę co będzie obejmował ten poziom
Poziom 1 - prosty motyw i proste rysunki, szkice postaci, zwierząt, budynków... w różnych formach.
W poziomie drugim tych co mają już większe zdolność do pisania i rysowania będzie to interesować ponieważ poziom drugi to komiks ale żeby nie było tak łatwo to poniżej napiszę o co tu chodzi.
Poziom 2 - mamy scenarzystów, którzy dokładnie opisują jakąś scenę i zadaniem użytkowników jest stworzenie do sceny krótkiego komiksu (przynajmniej jedna strona formatu A4), przy czym każdy użytkownik może być scenarzystą - musi tylko napisać scenariusz i umieścić go w tym dziale, a potem będziemy oceniać efekty.
Na poziomie trzecim będzie wyzwanie czyli coś mniej więcej dla mnie ale ponieważ jestem też początkującą to zacznę na pierwszym poziomie.
Poziom 3 - Wyzwanie! Dajemy motyw scenki, użytkownicy muszą stworzyć scenariusz z dokładnym opisem, następnie krótki komiks. Miejsce również dla tych którzy już mają swój scenariusz i rozpoczęli rysować swoją mangę. ,
Warsztaty by mogły odbywać się na forum. Oczywiście jak będą chętni, co do pierwszego poziomu to mogą by się to odbywać tak np. Ja daje pierwszy temat . Chłopak samuraj albo elf itp. Podaje termin do do kiedy dodajemy rysunki i potem robimy głosowanie na najlepszy rysunek albo wymyśla temat ten kto był ostatni lub kto pierwszy dodał prace , co do drugiego albo trzeciego poziomu możemy ustalić jak to by było. Licze na miłe odpowiedzi i chęci.
«13456711

Komentarz